Κυριακή 4 Μαΐου 2008

Strike a pose Elena !


Καλε τα μαθες τα νεα?
Βουηξε ο τοπος καλη μου, συζουν ο Γιαννης και η Ελενα, πρωτο θεμα σου λεω στην Βιβλο...
*Βιβλος = Down Town

Σε μια εποχη που η κοσμικη Αθηνα εχει πεσει σε ληθαργο, ευτυχως εχουμε λαμπρα παραδειγματα πουριτανισμου και σωστης ανατροφης.

Βρε ποιον δουλευετε, και καλα το κεφαλαιο Γιαννης θα το πιασω αμεσως μετα, εσυ Ελενα μου που σε πληρωσε ο μπαμπακας (ενας απο τους πλουσιοτερους στην Θεσ/νικη) να βγαλεις την σχολη σου, σου πληρωσε τα ενσημα και στα 26 ή 25 ακριβως σε εκανε βουλευτη (ανηκουστο και απαραδεκτο, αλλα κανεις δεν μιλησε) περιμενα αν μη τι αλλο βασει των γεγονοτων και του τροπου που εξελιχθηκες τουλαχιστον να εισαι ελαφρως πιο κουτοπονηρη και να το μυριστεις...
Τι θα κανεις εσυ και ο Γιαννης μαζι?
Και αντε να γινω καλος ανθρωπος και να πω οτι μετακομισατε για οικονομικους λογους, αλλα που? Δεν τους βλεπω? Καταρχας ουτε τα ιδια προϊοντα μακιγιαζ δεν χρησιμοποιειτε, ο Γιαννακης ειναι μπουτ κοκετα και εχει πουδρα (για να κρυβει τα σκαψιματα) ασορτι στο σοκολα τονο του σολαριουμ του χειμωνα καλοκαιρι, εσι που εισαι ασπρη σαν το γαλα και παντα με την ριζα απεριποιητη (γιατι φυσικη ξανθια δεν εισαι) απο που θα εξοικονομησεις χρημα?
Εξυπνος ο Γιαννης, και την συνδρομη στο γυμναστηριο γλυτωσε (γιατι τον βαζεις σε αυτο της Βουλης) και τα καλυντικα σου μπορει να παιρνει (αναλογως σε ποια βαθμιδα τον εχουνε ξεχασει στο σολαριουμ) επισης κατι μου λεει οτι πρεπει να κανετε και στο ιδιο κεντρο αποτριχωση, γιατι στο χερι του Γιαννακη ουτε χνουδι απο Βερυκοκο ετσι για το Θεαθηναι. Αρα κερδισμενος βγαινει ο Γιαννης, εκτος κι αν τα εχετε συμφωνησει ως εξης, εναν τυπου γαμο τωρα (γιατι εμενα ο Γιαννης σε βαρβατιλα δεν μου κανει) παντρευεστε κανετε μια τρελλη λιστα γαμου και μετα απο κατι μηνες χωριζετε κρατας εσυ το σπιτι (δωρο φυσικα απο το σοϊ τους βουλευτας κτλ κτλ) και ο Γιαννης ολα τα προικια (επιπλα, οικ. συσκευες κτλ παλι δωρα απο την λιστα γαμου και το σοϊ) μετα απο κανα χρονο κανετε και οι 2 απο εναν αλλο γαμο μονο που αυτη την φορα τα εχετε συμφωνησει με τους τοτε "συνεργους" να τα μοιρασετε αντιστροφα, γιατι δεν υπαρχει τιποτα χειροτερα απο το να καταληξεις με 2 εσπρεσιερες δωρο στο ιδιο σπιτι. Ασε το εχω ζησει και ξερω τι σου λεω.

Εαν ειναι ετσι να το δεχτω και να σε παραδεχτω, καποια μερα θα πας πολυ μπροστα και θα κυβερνησεις την χωρα, σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση εισαι χαζη και καλο θα ηταν να μου στειλεις ενα email για να σε ενημερωσω για Hotspot ψωνιστηρια γιατι κατι μου λεει οτι εκει θα εχεις "ευχαριστες" συναντησεις με τον Γιαννακη

45 Γιαννηδες, ενος κοκκορου γνωση.

Το βγαλα παλι το φαρμακι μου