Σάββατο 3 Μαΐου 2008

Bikini Bottom Top-less


Μετα απο την Σαρακοστη μου αποχη, επιστρεφω με νεο λογισμικο πιο ανανεωμενο, περισσοτερες τρυπες, πιο αποροφητικος απο ποτε, πιο κιτρινος κι απο εμετο λεπρου με ανανεωμενη τσιτα διαθεση version 1.1.
Δυστυχως ηταν αναγκαια η απουσια μου καθως ειχαμε μια κριση εδω στο Μπικινι Μποτομ, μια μαζικη επιδημια μεταφερομενη με το νερο που καταναλωνετε εσεις στην επιφανεια για μπιντε αφησε το Μπικινι Μποτομ Top-less, εν ολιγοις τωρα πια ολοι οι κατοικοι-πολιτες λεγομαστε και επισημα Μποτομισες.

Οσο ελειπα ειδα καποια αλλα ειδωλα που πηγαν για τσιτωμα αλλα δεν τους βγηκε στην πορεια και παραθετω το εξης βιντεο:
(Kylie Minogue - All I See)

μα ημαρτον εριξε ολα τα λεφτα της στο ταπετσερη που της ξανακολησε την μουρη απο κροταφο σε κροταφο και δεν ειχε να κανει ενα βιντεο της προκοπης? Καλα δεν σχολιαζω το τραγουδι γιατι ειναι αγιες ημερες και ειμαι καλος, αλλα αυτο το βιντεο ειναι ενα αισχος, εμενα προσωπικα μου θιγει ολη την αισθητικη και σε οσες απο εσας τις μποτομισες τους αρεσει προφανως ειστε γεννημενες κατα την δεκαετια του 70 γιατι το 80 παιζαν κατι τετοια βιντεο, ακομα και το Hi hi hi της Sandra (που σιγουρα ηταν η αγαπημενη σου, ασε που ειχε και ευκολο στιχο το σουξεδακι) ειχε μεγαλυτερο πρεστιζ, που πα κυρα μου ξεβρακωτη να κανεις comeback με αυτα τα πραγματα?

Αχ τα πα και ξεσκασα.
Αλλα θεματα, στην εγχωρια show biz καπου διαβασα οτι αρεσε τοσο πολυ η τρανς πλεον (φωνητικα εστω) Γρηγορια Αρναουτογλου που θα κανει πρωινο μεχρι το 2010, πανε οσες ελπιδες ειχα να του φαω την θεση και να μπορεσω να ξεχρεωσω το Matiz που εχω αγορασει με αλουμινενια κουπιά (ηταν σπορ η εκδοση για τον βυθο).
Μα καλα τι εχει παθει ο λαος σας εκει πανω?

E κυρ πειρατη, εμεις ποτε θα δουμε καμια ασπρη μερα?
Ειναι κριμα να εχω τοσες τρυπες ανεκμεταλλευτες...
Θα επιστρεψω.