Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Save the parrots αδελφέ !!!




Bye Winter!

Προ μηνός η μπλόγκερ Armia, place-to-crash.blogspot.com
μου είχε πετάξει το μπαλάκι, για να αναρτήσω αγαπημένο μου ποίημα.
Άργησα λίγο, αλλά το συνδύασα με βιντεάκι με στιγμές του χειμώνα που πέρασε, που κατέγραψε η μίνι φωτο-κάμερα μου σε video-mode.

Αγαπημένο μου ποίημα λοιπόν, οι στίχοι του Μπάμπη Στόκα, από το τραγούδι των Πυξ-Λαξ "Να χαθώ στα βήματά σου...", που ακούγεται στο βιντεάκι από roadartist της οδού Ερμού.

Δε θα ψάξω να βρω αφορμές που σκοτώνουν τη νύχτα
δε θα ψάξω να βρω εραστές που δε θέλουν να χάσουν
Αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή
αγκαλιά σου θα με βρει η αυγή

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου να χαθώ στα βήματά σου
να χαθώ όπως δε μ' έχασες ποτέ σου να χαθώ

Να κρυφτώ μες στη σκιά σου για ν' αγγίξω την καρδιά σου
να κρυφτώ στους εφιάλτες σου σαν ίσκιος να κρυφτώ






Τέλος για όποιον δεν τα αντέχει αυτά, έχουμε τη νέα βερσιόν του βιντεοκλίπ "Έχω πρόβλημα Υγείας", του Ηλία Ψινάκη, από τον μοντέρ του (κρύβε λόγια) κυρ-Θέμου.
Εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=25Ug6LfMtuw

17 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Κομμάτι που σε κάνει αν όχι να κόψεις φλεβούλες, να κάθεσια και να αναπολείς ή να ονειρεύεσαι... υπέροχοι στίχοι και τραγούδι.. το βίντεο καταπληκτικό... (roadartist φιλιά!)

armiagr είπε...

Πολυ καλη επιλογη!Αργησες,αλλα πιστευω οτι αξιζε τον κοπο να το παρουσιασεις,εστω και αργα!
Υστερα απο δικη σου επιθυμια,λαμβανεις νεα προσκληση για τα δικα σου τραγουδια ντροπης;)

irene είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
irene είπε...

μην μελαγχολείτε βρε , ήρθε η άνοιξη!!!!!!!!!!

Sandy Cheeks είπε...

@ Hfaistiwnas
Ναι Hfaistiwnas μου αρέσει και μένα. Μιλάγαμε εκείνη τη μέρα που ήμουν στην Ερμού θυμάσαι?
Παρόλλα αυτά, δεν τις κόβω εγώ τις φλεβούλες μου, ας τις κόψουν άλλοι.
:))

Sandy Cheeks είπε...

@ armia
Αρμιάκι σε ευχαριστώ πολύ-πολύ, ναι εγώ το ζήτησα και πιστεύω να το κάνω.
Γιατί τώρα που άνοιξε ο καιρός, όλο έξω είμαι, αλλά και θέλω να είμαι.
Χαμός βέβαια γίνεται σε πολλά μπλοκς, βάζουν όλοι τα τραγούδια της ντροπής.
Μήπως τελικά κάτι τέτοια τραγούδια αξίζουν, και μας κάνουν να χαιρόμαστε?

Sandy Cheeks είπε...

@ irene
Θενκς irene.
Το λέω και εδώ, ότι το θέμα για την αναδάσωση που κάνετε στο μπλοκ σου είναι πολύ ωραίο.

Hfaistiwnas είπε...

Ναιιιιιιιι! Θυμάμαι, εγώ νόμιζα πως είσαι στο σπίτι και στη ζεστούλα σου και εσύ μου ήσουν βόλτα!!!!! Και που;;; Στην Ερμού!!! Αχ σε ζηλεύω τώρα για τότε! Μου έλειψε η πρωτεύουσα.. τεσπα! Μπα ούτε εγώ θα τις κόψω...
Καλησπέρα!

Sandy Cheeks είπε...

@ Hfaistiwnas
Ατιμούλικο το θυμήθηκες!
Χα χα χα!
Καλησπέρα Hfaistiwnas!

iLiAs είπε...

..θα πάρουμε Πυξ-Λαξ...
..καλή επιλογή ;)

..καλό βράδυ :)

Angel Vs Life είπε...

dialythikan oi pyx lax i den einai akoma oristiko? :o)

KitsosMitsos είπε...

Πώς τα συνδυάζεις και τα δύο απίστευτα! Χαχα! Καλή η πρώτη επιλογή, θεά η δεύτερη!

Sandy Cheeks είπε...

@ iLiAs
Καλώς τον και πάλι iLiAs, και καλοτάξιδος!

@ Angel Vs Life
Γουέλκαμ Angel Vs Life στο Μπικίνι Μπότομ.
Δεν το έχω ψάξει , για τους Πυξ Λαξ, για μένα υπάρχουν πάντα.

Sandy Cheeks είπε...

@ KitsosMitsos
Είδες που τα συνδύασα?
Είπα για να μη πέσει πολύ βαρύ το ροκ και φοβηθεί η παρέα εδώ, κάτσε να του βάλω μετά μια ambient τσαχπινιά, να λατσέψει!

Skouliki είπε...

σουπερ κομματι

φιλι μικρο ζουζουνι

Sandy Cheeks είπε...

@ skouliki
Ζουζουνίζομεν λόγω άνοιξης.

mad2luv είπε...

ζουπερ ειναι...ζουπερ....φιλακιααααα!!!