Σάββατο 26 Απριλίου 2008

YesMrBob version1.1 - Ποιά Είμαι Εγώ, Ποιά Είσαι Εσύ !


Νέο επεισόδιο:
Τίτλος: Ποιά Είμαι Εγώ, Ποιά Είσαι Εσύ !

(όποια και νάμαι, είμαι ό,τι λέω
είμαι ό,τι νιώθω, αυτό που ζω.
Βλέπεις τι γράφω, κι είσαι κοντά μου

Πες τα δικά σου, εκφράσου ελεύθερα
στείλε το μήνυμα, και θα το δω)



Όχι δεν τα παρατάμε.
Αν και η αρχική παρέα έχει σκορπιστεί λόγω επαγελματικών και άλλων υποχρεώσεων, αλλάζει σύνθεση η αρχική ομάδα και προχωράμε για ένα νέο επεισόδιο.
Κάποιοι έφυγαν, κάποιοι έμειναν, κάποιοι θα φύγουν ακόμα, κάποιοι θα έρθουν, κάποιοι θα μπερδευτούν στο δρόμο...
Εδώ είμαστε όμως,
γιατί το Bikini Bottom μας μαγνητίζει,
μπορεί να αλλάζουμε ιδέες, αλλά προχωράμε.
Ο βυθός μας καλεί!
Μας καλούν οι βυθισμένες υπάρξεις και βυθούλκες.
Καλή διασκέδαση!
Cheers!!!

Ποιά Είμαι Εγώ, Ποιά Είσαι Εσύ !
" but I'm Not The Man I Used To Be..."

από το πάλαι ποτέ sexy face των Fine Young Cannibals στο βιντεάκι: